Rörd till tårar...

I tisdags så berättade en av pedagogerna på min förskola att hon tyckte att jag var så himla bra och att jag inspirerade dem till att bli ännu bättre pedagoger och att hon hade talat om för sin chef att jag borde få jobb om de ska öppna en ny avdelning i Karlbo. Kan säga att då var inte tårarna långt borta.
Idag berättade min handledare att samma chef ville ha hjälp med espråkstimulering på en annan förskola och hon skulle försöka få tag i mig för att få hjälp. Jag blir så glad över små saker, just nu så behöver jag det.

Igår skulle jag och vännen mysa på bio. Jag trodde vi skulle mysa för oss själva med jag fick gå med tre killar, inte helt illa pinkat att ha trippeldate eller hur man nu ser det. Bion var män som hatar kvinnor, länge sedan jag såg en så bra film. Lisbeth är helt jävla grym. Längtar till nästa film, som för övrigt ska gå direkt på svt. Hoppas hoppas att de håller samma kvalite.

Idag var vi hembjudna till mamma, mormor hade lagat stuvade makaroner och falukorv. det är min favoriträtt, men det är bara mormor som kan göra SÅ goda stuvademakaroner. Så är det väl 5 dl grädde och en massa smör i.

I morgon är det högskolan som gäller och muntlig redovisning av boksamtalet som jag hade med barnen. Efter det ska jag åka ned på stan och gå och köpa lite nytt thé då min nya favorit har tagit slut. Jag ska även svänga in på ica maxi och handla.

Nu är det dags att duscha.
                          Puss och hej, hångla med en tjej

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad härligt med uppskattning - sug i dig :)



Stuvade makaroner. Oh my god. Take me hoooome!

2009-03-09 @ 08:01:14
URL: http://www.mariabecker.se/helloafrica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0