Lördag

Idag sov jag jättelänge ända till kl 9 och det är länge för att vara mig. Först idag känner jag mig sugen på att göra saker, så som att städa sovrummet (aningen mycket damm). Jag vill tömma alla kartongerna med köksaker och få allt på bra platser i köket. Det är iaf lite saker som jag vill göra.

Idag har världens mysigaste tjej varit här och myst med sin faster. Vi har busat med kossan eller rättare sagt A busade med kossan. Hon fick bada i badkaret och vi åt mat och fikade. Nu är kossan helt slut =)

Förslag vad B-uppsatsen ska handla om ska vara inne senast i morgon och jag hade tankar om att titta på språkstimukering runt matbordet men jag är oxkså sugen på att titta på vad barn väljer för böcker, vem har huvudrollen dvs genus. Måste snart bestämma mig *tick tack tick tack*

ja ja nu ska jag dammsuga och göra klart.

Löööv

Kommentarer
Postat av: Maria

Du får rapportera när ämnet för uppsatsen är klappat och klart! Språkutveckling och språkstimulering är ju jätteintressant! Genus är ju å andra sidan DU:s skötebarn. Lycka till :)



Jag ligger i startgroparna för examensarbetet nu... det ska bli spännande!

2009-03-09 @ 08:04:56
URL: http://www.mariabecker.se/helloafrica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0