Åter igen?

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev (börjar låta bekant?). Hur som helst så har det varit ganska så mycket,skolan tar tid, huset tar tid, men vi har njutit av att åka till Åre och ha det bra med ett par kompisar. 
sammanfattning av Åre:
  • Skidåkning
  • Sol
  • Snöstorm
  • Viltgryta
  • Melker Andersson
  • Bollinger
  • Skratt
  • En massa årtal
  • Avslappnande
Om ni ska åka till Åre så måste ni äta på fjällpuben som ägs av Melker Andersson, maten var super! 

På lördag är det earth hour och det är en bra sak för kilmatet, så i vår familj kommer det att släckas en massa lampor och dras ur en massa sladdar. Jag hoppas verkligen att alla mina vänner gör samma sak. Tror dock inte att så många i Avesta kommer att uppmärksamma det hela. Jag önskar att jag kunde ha fått varit i Paris och sett när man släcker ned  Eiffeltonet eller fått varit i Sidney och sett Operahuset bli mörkt eller i Kairo och sett när Pyraminderna släcks ned. Jag får sitta i håla och drömma mig bort =)

Dagens ilandsproblem är: runt eller ovalt bord till köket?

Massor av kärlek! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hemma hos Magnus var det mörkt mer än en timme faktiskt. Jag spreng och släckte i god tid och vi glömde att tända på en gång! Men som sagt, många som inte brydde sig :(

2009-03-31 @ 11:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0