Snön faller ned

Idag åker vännen till Ånge och med min vanliga tur så vräker snön ned, så efter jobbet så var det bara att skotta en massa snö och eftersom grannens man är borta och hon är på slutet av graviditeten så gick jag över och skottade hennes uppfart. Jag gillar snön och på förmiddagen fick jag åka pulka med barnen på förskolan som jag vikarierade på.

i morgon börjar nästa kurs, pedagogiskt arbete II. det ska bli jättekul med en ny kurs som förhoppningsvis ger mig en massa mer erfarenhet. Jobbigt är att det är mycket att läsa och vi är uppe i Falun tre gånger i veckan fram till v.8, då är det tre dagar praktik och en inläsningsdag och sedan en dag på högskolan. Jag ser verkligen fram emot att ha praktik.

Nu ska jag fortsätta att läsa!

Snöigakramar

Kommentarer
Postat av: Lena

Skottar du inte åt dom som bara är lite gravida? Jag har en stor gårdsplan... ;-)

Kram, ses ikväll!

2009-01-21 @ 11:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0