Ännu en dag

Har verkligen haft en hektisk vecka. Äntligen vet jag hur det är att plugga. Vi är uppe i Falun 3 dagar i veckan och det är lååånga dagar mellan 830-16, vi hade turen och få sluta kl 1430 en dag :)   . Känner dock att kursen kommer att ge mig massor. Håller på att planera individuella VFU och vi har into med handledare på måndag och jag har träff med min förskola på torsdag.

Livet annars då, försöker hitta på mys med vännen ibland, när vi träffas :(   . Idag bär det av till Hedemora och handla matrial till att regla vägg i helgen. Dock så ska jag jobba söndag, så vi får se hur långt vi kommer att hinna. En tripp till colorama sker i morgon och se om vi kan hitta på några tapeter som vi vill ha. Lina vännen har gett oss fyra förslag som passar till vårt kakel *tack vännen*.

Nu ska jag vara snäll och passa grannbarnen då föräldrarna ska iväg på begravning, hoppas det går bra.

Ha en bra dag! Kram kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, 8.30-16.00! Så var det inte för mig, men jag hade ju svensk didaktik... Vad gör ni för något? Är det mycket praktiskt?



Vad är det för vägg som ska reglas? Jag hänger inte med i renoveringssvägarna...



Här planeras det VFU så det står härliga till, jag drar igång mina två temaområden på onsdag, hej och hå. Två handledare, två ämnen, distansundervisning och kenyanskt internet, pheeeew.



Kram

2009-02-02 @ 20:49:03
URL: http://www.mariabecker.se/helloafrica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0