Måndag morgon =)

idag börjar min hektiska vecka. Endligt högskolan har vi sportlov denna vecka, men jag har valt att ta ledigt från förskolan v. 12 så att vi kan åka till åre.

Min vecka ser ut så här:
Mån: VFU mellan 0830- 15, hem, laga mat, jobba som assistent mellan 1930- 2030, sova
tis: VFU mellan 0830- 15, inget planerat
ons: VFU mellan 0830- 15, på kvällen kalasa hos jens och Johanna =)
tors: Jobb på dalahästen 10- 19, sen sover jag nog
Fre: Jobb på dalahästen 10 -19, sen sover jag nog.
Lör: jobb på dalahästen 07- 16, fest hos Jens och Johanna
Sön: Trött, jobb på dalahästen 07- 16. Sen måste jag städa lite inför mitt ljusparty på måndagen
Mån: VFu 0830- 14(Hoppas jag), städa, ljusparty

Ja ja man lever bara en gång =) eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har levt sådär hela februari och nu har jag varit hemma sjuk en vecka och är sjukskriven två dagar till. Hoppas att du inte kör på så längre än den här veckan bara.



Fuskar Jens och firar fel dag? Har för mig att han fyller någon dag efter mig och jag fyller ju på onsdag :P

2009-02-23 @ 11:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0