Åhej å hå!

Vart är all tid som jag hade förrut? har varit bortskämd med att bara vara i skolan på torsdagar och knapt haft något att läsa. Nu är det praktik 3 dagar i veckan, inläsning 1 dag och högskolan på fredagen. Jag hinner ingenting.  Riktigt så är det väl inte, men mer än att läga mat och planera är det inte måndag till onsdag. Skoj är det iaf.

Köket då? Då jag har jobbat ganska mycket utöver all skola så är väggen på plats. (Maria vi har reglat en vägg ut från tvättstugan, för att göra ett skafferi och lite förvaring samt att minska på ytan i köket) Nu närmast så står det tapetsering på schemat, det sker på söndag och jag verkligen längtar tills allt är klart. Lovar bilder snart

I morgon har jag även bestämt mig för att baka lite till ljuspartyt jag ska ha den 2/3, ni är alla välkomna =), idag kastade jag ihop några chokladmuffins med vit choklad på. I morgon blir det nobless kakor och bullar. Vill även göra morotskaka och Solkaka, men dessa är inte så lätt att frysa in. 

Kossan har nu äntligen fått ett chockrosa halsband, så nu får hon iaf gå ut på trappen. 

Så mitt liv är just nu: VFU, matlagning,sova, jobba, äta, rasta kossan, pussa på älsklingen och sova lite till. 

Massor av kärlek!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0