Utkast: God morgon!!! ...

God morgon!!!

Här har man varit uppe och alert sedan strax före 7, somnade dock före 10 igår *väldigt skönt*.

Nu på morgonen har jag gjort en kantarellsås alá Becker samt ätit en Pannkaka med socker på alá Becker. Kokat äppelmos alá Maria och nu borde jag plugga, men motivationen finns inte riktigt. Den här kursen som vi läser nu suger verkligen. De som är kursansvariga har inge koll på läget. Inge struktur på seminariumen, inga raka instruktioner. Allt är bara konstigt. Är väldigt nöjd över att jag inte tar något studielån denna termin.

Idag ska jag ta tag i allt och byta fackförbund från handels till lärarnas. Ska även skjutsa lillebror till Hedemora, för en liten körlektion. Då tänkte jag passa på att åka och shoppa lite l

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååh, pannakaka... suktar

2008-09-24 @ 16:52:21
URL: http://www.mariabecker.se/helloafrica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0