Länge sedan

Sist var jag verkligen så himla glad. Vännen har äntligen fått nytt jobb här i stan och det ska bli otroligt skönt att ha honom hemma, han kommer att jobba så mycket mindre.

Det andra jag var så glad över var att mina Coopdagar är äntligen över, hoppas bara på trygghetsfonden.

Och det tredje är att banken har gått med på vårt köksprojekt och det ska bli otroligt skönt att dra igång det hela.  Vi kommer att beställa kök från marbodal, ett vitt enkelt kök, med massor av härliga nya vitvaror. Dock så kommer vi inte att stressa med köket utan det får ta den tid det tar.

Skolan har nu äntligen börjat. Vi kommer att vara upp en gång i veckan, helt ok. Första boken vi läste, var sjukt tråkig, den är/var från 1937, inte riktigt fokus på samma saker som de moderna böckerna har fokus på. Skönt att försöka få rutiner på vardagen igen, läsa på förmiddagarna och förhoppningsvis träna på eftermiddagarna. med träning har jag till en början tänkt endast simmning och promenader, bara försöka få någon slags träning.

Nu ska jag försöka skriva oftare! Nu är det dags att ta tag i instuderingsfrågorna.

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Karin

härligt och få nytt fräscht kök..=)

2008-09-05 @ 11:05:25
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0