Kallt...

Igår var vi till Fors och firade min födelsedag med middag och paket :) . Vi fick tacopaj *mums*, det fick även följa med en bit hem till lunchen. Fick även paket, ett presentkort på Cranberry. Alltid lite uppskattat att handla där, dem har allt för mycket fint. Innan vi åkte hen så fick jag en sista present, en hink med svamp. Det var lite färsk svamp överst och i botten låg den 7 st 5 dl buttar med färdig svamp i. Om jag var lycklig över all svamp- JA.

Idag måste jag skriva på min inlämningsuppgift och just för stunden känns det riktigt bra, motivationen verkar ha infunnit sig.

Idag när jag gick upp så var det frost ute *brrr*, jag tog en uppiggande promenad och efter det så åt jag frukost och tände en brasa.

mamma ringde nyss och undrade om jag var intresserad av att ev gå som vikarie alá personlig assistent och visst kan jag tänka mig att göra det. Just nu så vill jag slippa så mycket CSN lån som möjligt. Har även en gammal klasskamrat som jobbar åt det sociala som undrade om jag kunde tänka mig att vara kontakt person åt en tjej. Vet inte så mycket än, men hon skulle höra av sig via telefon.

Sköt om er!!

Pusså kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Frost, promenad, brasa, te... vilken start på dagen :)

2008-09-30 @ 16:20:02
URL: http://www.mariabecker.se/helloafrica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0