lediga dagar?

Helgen har spenderas med att lägga igen golvet vi bilade upp för en och en halv månad sedan, så nu har vi ett jämt golv i köket. till nästa helg åker köket ut och det ska bli himla skönt att skicka det i containern. Det kommer dock att vara jobbigt att inte kunna laga mat och värma morgon thé i mikron, men det går.

Känns som jag har jobbat alldelens för mycket. är konstant trött och har svårt att ta för mig saker när jag är ledig. förra veckan jobbade jag och skrev tenta, det gick bra men borde fokusera lite på mig själv så jag inte blir sjuk lagomt tills vi åker till Kina.

i lördags spenderade vi kvällen först hos Johanna och pojkvän, vi hade allsång i köket och andra spelade guitar hero i vardagsrummet, vi åkte tidigt till Kingen och gick in gratis, drack drinkar och lyssnade på www.thestereo.com ett otroligt bra coverband. Vi anlitade dem när vi hade maskerad i februari.

ikväll blir det att servera, morgondagen bjuder på lek med barnen och torsdagen blir att spendera på hgskolan, helgen ägnas åt att riva, sen är det en vecka närmare Kina!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0