fredag!!

Idag blir det middag hos grannarna när vännen behagar att komma hem från jobbet,  trevligt och inge avancerat.

Idag lånade jag med mig kossan hem till oss en stund, så Kenny skulle få lukta lite och se om han accepterade lillasyster (var visst ingen bror). Kenny visade vart skåpet skulle stå genom att morra och fräsa samt slå lite lätt mes tassen. Kossan hon är en cool tjej som tittade på honom och tänkte tror du att jag blir rädd för dig va? Ska försöka låna hem henne några flera gånger så kenny inte får en chock när hon väl flyttar in permanent.

Nu ska jag hänga tvätt, ta fram vinet och gå den lååånga vägen till grannarna!

Trevlig Halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0