en dag med fullt upp...

Började dagen med att jobba på en förskola här i kommunen. Fick njuta av det fina vädret och alla barnens någolunda lugna lek. Ikväll ska jag iväg med mamma och jobba på ett ställe som personlig assistent, se om det är något för mig. i morgon bitti blir det att plugga för att sedan jobba på samma förskola på eftermiddagen, hem och äta och sedan iväg och servera. Just för stunden känns det bra med extra pengar till Kina.

När jag kom hem idag åt jag och kollade det sista avsnittet av senaste Beverly Hills och efter det blev det att läsa några kapitel i hur flickor och pojkar gör kön. Tog en pause och fikade med grannen och kolade in vår lille katt som flyttar in hos oss efter Kina. Se om jag kan föra över en bild på lille kossan.




Här är Kossan, visst är han söt!!!

Bjuder även på några bilder på Kenny

             Livsnjutaren Kenny!!!

Nu är det dags att ta tag i min bok igen!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

SÅÅÅÅ SÖT Kossan är :)

2008-10-23 @ 17:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0