rätt beslut!?

Idag läser jag att Coop Sverige ska säga upp 1000 personer och jag känner mig otroligt nöjd över att redan vara uppsagt och att jag har bestämt mig för att utbilda mig till något så mycket bättre än bitter cooptant! Jag har trivts bra med att vara cooptant, men öppettiderna, lönen och allt skit man får gör att man tröttnar. Helst ska du vara på 10 ställen samtidigt och ändå får du inge possitivt, trots att du stressar runt. Nej nu får mitt cooptantsliv vara över, Nu är jag snart den otroligt härliga, uppmuntrande glada lektanten som vill klättra iträd och byta bajsblöja :)

Livet lever du bara en gång, ta hand om det!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Glada lektanten tycker jag låter mycket härligare än bittra cooptanten! :)

2008-11-05 @ 09:57:33
URL: http://kerma.blogg.se/
Postat av: Maria

Helt rätt inställning :)



Ett av vandrarhemmen längs Garden Route hade en stor poster på väggen inne i sovsalen... men bilder på diverse adrenalinstinna aktiviteter, och över bilderna stod det: You only have one life - LIVE IT! Så sant som det är sagt. Varför slösa bort livet med att vara bitter, sönderstressad och olycklig? Glad lektant låter fint :)

2008-11-06 @ 16:07:41
URL: http://www.mariabecker.se/helloafrica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0