måndag!!

idag är det ny vecka, ny kurs börjar på torsdag och vi har inget kök.

I helgen försvann vårt kök och jag lider inte över att skåpen är borta. Det som är jobbigt är att spisen och diskmaskinen samt fläkten står mitt i röran och väntas på att komma ut på annons, som förhoppningsvis sker ikväll. De senaste veckorna har jag inte haft någon lust att laga mat, men just nu så vill jag laga mat och baka. Ganska konstigt det där, när möjligheterna finns så finns inte motivationen och så försvinner möjligheterna och vips så vill man göra allt.

I helgen åker jag till Stockholm med tjejerna. På fredagen blir det att gå ut och käka och dricka drink!? Lördagen ska vi på www.detgodakoket.se och gå på vinprovning samt provsmaka allt gott och dricka vin och glögg :=). Söndagen ägnas åt att shoppa shoppa och åter shoppa. Det ska bli jättetrevligt att bara vara med tjejerna, känner att jag behöver det.

       Hoppas vi får dricka goooooda mojjitosar!


Har förhoppningsvis ordnat boende åt Kenny när vi åker till Kina, han får bo hos vår gode vän  Doktorn och badvakten. Han kommer att trivas som fisken i vattnet. Har kenny tur finns det en och annan råtta han kan jaga, då de bor på landet.

Puss å kram!!



Kommentarer
Postat av: Lena

Ska mata råttorna så de blir feta å goa!

2008-11-05 @ 11:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0