inser...

att jag kommer att tjäna betydligt mer än vad jag har uppgett till csn. Så idag har jag ändrat min inkomst med si så där 50000. har även talat om att från och med den 1 december får jag pengar från KFos trygghetsfond :)  . Hoppas att jag inte kommer att få betala tillbaka en massa nu, men tyvärr så finns det risk för det. Den som lever får de.

Idag är det plugg fram till 1045, sen blir det att klä på sig och ta en promenad till en närliggande förskola och jobba mellan 1130- 17 och i morgon blir det samma ställe mellan 9-14, efter det så blir det fika hos en kompis som precis har flyttat till nytt hus och på kvällen blir det soppmys med mina tjejer.

Nu är det dags att läsa vidare i min bok!

Puss å kram å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0