Helg!

I går     började    helgen och        vännen      jobbade till        21. Själv        fick     jag    njuta med mat        och vin      hos       grannarna.      Hade     kattnappat      deras Isac, så      han      och    mös     i     soffan.   Det      känns      så      konstigt       att inte      ha   Kenny      omkring       sig,      det    är        otroligt tomt,        har      fortfarande        otroligt dåligt   samvete   över      Kennys      himmelsfärd,      önskar att        det     inte hade       varit så     hemskt.     

Idag      ska      jag städa         bort      kennys  sista  saker       och städa        inför       Kinaresan.        Ikväll ska      vi       äta       thaimat och        titta på       film              hos        mamma.     

Är      ganska      uppröd på       mitt tangentbord,      varje   mellanslag      jag gör      blir       typ   fem    mellanslag      eller      inget.      När      jag      publicerar      inlägget ser  det      helt      normalt ut,     hur kandet      bli så?

Trevlig helg!     


Kommentarer
Postat av: LinaMaria

det ser inte heeelt normalt ut på min skärm... :)

2008-11-22 @ 22:58:59
URL: http://www.linainthesmastad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0