Underbara dagar!

Jaha, nu var det länge sedan jag skrev! Jobbat hela helgen, riktigt tungt var det att gå dit i Söndags då det var strålande sol hela dagen!

I går njöt jag av solen och gjorde uppgifterna inför det inställda seminariumet i morgon. När det var klart passade jag på att olja in vår trapp från altanen in till köket! Idag har jag börjat med staketet, ett evighetsgöra känns det som, men bra blir det.

Är verkligen jätteuppröd på vår seminarieledare, vi har en enda hemtenta på denna delkurs och det handlar om performansanalys och ingen föreläsning endast ett seminarium som nu är inställt *morr*. Jag är inte säker på hur analysen ska gå till eller vad jag ska skriva om. Intervjua barn på VFU skolan på torsdag. Kan inte bli mer än kompletteringar.

I morgon kommer mitt första paket från Buzzador, men proviva juice, spännande. Är det någon av er läsare som har Buzzat någongång?

Orkar inte lägga in någon bild idag!!

Puss å godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är buzzadorska :) har provat på det mesta från te till halstabletter :))

2008-06-17 @ 10:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0