Solsken!

Idag har jag varit iväg och haft VFU på en förskola här i kommunen. Det är verkligen helt underbart, jag verkligen längtar tills jag är färdigutbildad. Att få jobba med barn och se dem utvecklas och bli själständiga individer. Jättehäftigt. Vi spenderade i princip hela dagen ute, barnen gungade, spelade boll och cyklade. Vi var bara in och åt lite mat.

När jag sedan kom hem så hade grannarna klippt gräset åt oss, jag var verkligen jättenöjd, men vännen han klagade lite ändå. Jag å vännen var ned och fixade nya linser och ett par solglasögon åt honom. Efter det så fixade vi present eftersom vi ska iväg på inflyttningsfest i Stockholm i helgen. En flaska Bollinger *mumma*

Nu ska jag gå och titta på lyxfällan och mumsa i mig lite popcorn!!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0