Läsa läsa läsa

Jaha, idag har man inläsningsdag, grymt omotiverad till att läsa. Dock ska böckernsa snart tillbaka till biblan, så man har inte så mycket val än att läsa!!

Vännen drog till Stockholm i morse och ska göra manliga saker så som att titta på projektor och högtalare, sådans som är väldigt ointressant.

Annars så händer det inte speciellt mycket i helgen, jobb jobb för min del. Coop är väl inte världens bästa arbetsplats, men det ger bra med pengar att jobba varannan helg. Nu får vi väl se hur det bli i framtiden, är tjänstledig nästa termin åxå, sen får vi väl se om de sätter hårt mot hårt och kräver att jag antingen säger upp mig eller börjar jobba min 25 timmar igen. Här i Avesta så går det inte speciellt bra för Coop. Jag har väl egentligen gett upp att jobba där iom att jag har börjat att plugga, men som extra jobb är det verkligen en guldgruva.

          

ha en underbar Fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0