Jobb och Bullar

Nu var det väldigt länge sedan igen!!! I fredags var vi iväg till min styvpappa som fyllde år. Hade köpt fina presenter i form av 8 st tomatplantor, en majsplanta samt 50 l jord. Så nu kan hans växthus bli fint! Väl där var halva släkten på plats. Vi "barn" hade bestämt att vi skulle grilla och det var riktigt gott. Alice var lika söt som vanligt och hon avgudar (tror jag iaf) sin faster, Gillar att kramas och sitta i knä och även ibland vara mitt tredje ben. Väl efter tårta och vin, gick vi hem då Vännen skulle se på hockey och jag somnade övermätt inom 5 minuter, inge hockey för min del.

Lördagen spenderades på favo COOP, dagen gick fort och fick sluta redan kl 16. Väl hemma hjälptes jag å vännen åt att städa undan det värsta och sedan grillade vi hamburgare och njöt. Vi hade bestämt att se en film, den här gången blev det lars oh hans flickor. En riktigt trevlig film, men riktigt konstig. Se den och säg vad ni tycker!!

Söndagen spenderades på COOP och efter det åkte jag hem och gjorde i ordning varma smörgåsar och tittade på finalen av topmodel. Jag hade gärna sett en annan vinnare. Efter det var det än en gång dags för film och denna gång blev det I´m Legend. Då jag är mindre förtjust i Will Smith, var jag väldigt skeptisk till filmen, men den var faktiskt bra, inte som jag riktigt hade förväntat mig.

Idag är det inläsningsdag och jag har inte läst någonting idag. Jag har klippt mig. Äntligen kan man göra något med håret igen, Klipper mig på Flotta flätor hos Veronica, jag gillar henne och henns stil gillar mitt hår, kan det bli bättre ?

När jag hade klippt mig så handlade jag lite och åkte hem och bakade massor av gott tills vännen fyller år den 7 Juni. Det blev två sorters bullar, snickerskakor, negerbollar, en slags kaka med vit och ljus choklad i. Nu väntar jag bara inte min beställning från www.kakburken.se så ska jag göra muffins med fyllning. PÅ kakburken har  de otroliga saker, ville ha massor, men nöjde mig med en massa formar.

Nu ska jag gå och laga mat!!

Puss å kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0