Utmanad av......

Karin

Regler:
  • Beskriv först reglerna
  • Svara på alla frågor
  • Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
  • Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!
Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?


1. Göra Sallad till matlådan
2. Jobba
3. Äta mat med sambon
4. Bli ren
5. Fortsätta läsa min bok



Vad gjorde du för 10 år sedan?

10 år sedan är ju en hel evighet. Jag strulade med min dåvarande kille, vi kunde inte riktigt bestämma oss om vi skulle vara tillsammans eller inte. Sommarjobbade tre veckor genom kommunen på ett älderboende.

Ställen du bott på?
  • Tillfälle med mamma och pappa
  • Lägenhet med mamma
  • När jag var fyra så flyttade vi till Grytnäsgärde
  • Sambo med Vännen ovanför Trapper
  • Sambo med vännen ovanför Paciffic
  • Nu i vårt fina hus på grytnäs gärde
Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
  • Betala av lånen
  • Åka en långresa med mina nära och kära
  • skänka pengar till behövande (BRIS, Fyra tassar, PLAN osv)
  • Köpa en fin bil till vännen
  • Unna mina vänner god Champange och en resa till Nice
  • Jag skulle jobba 50% och vara nöjd
  • Köpa en båt och resa

Mina utmaningar går till:

Lina
Maria B (afrika blogg)
Stina

Kommentarer
Postat av: LinaMaria

Hmm.. det var en klurig utmaning :)

2008-06-30 @ 22:40:12
URL: http://linainthesmastad.bloggspace.se/
Postat av: Maria

Jag tar tag i den här utmaningen när jag är på plats i Afrika, dårå, för bäst resultat :)

2008-07-02 @ 12:21:30
URL: http://www.mariabecker.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0