Surdag....

Igår vaknade jag tidigt och hade mensvärk utan dess like. Jag var på riktigt dåligt humör från det att jag gick upp tills det att jag gick och lade mig. Spenderade 4 timmar på coop och var mest i kassan, jag var ganska trevlig..... Efter det så åkte jag hem och vännen hade då dragit igång projekt frosta av frysen, jag satt mig vid datorn och var lite halv munter. bakade linas goda bröd och frös in två limpor, lagade mat och efter det så var det dags för nästa jobb, 1874. Mats frågade om allt var bra, muttrade lite att jag var på dåligt humör, men det gick bra. Gästerna gick tidigt så jag fick åxå åka hem.

Har nu sovit gott med huvudet på vännens kudde och Kenny i fotändan. Idag blir det att dammsuga, laga mat och måla.

Ha det bäst!!!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sudda sudda sudda sudda bort din sura min!!!

=)

2008-06-27 @ 13:42:05
URL: http://linainthesmastad.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0