Mitt Nya Liv!!

Idag har jag äntligen tagit tag i mitt liv. Skrev in min på viktklubben igår och nu ska det ätas nyttigt och gärna motioneras.

Min dag ser ut så här:
Jobb: 0900 till 1915   (inget roligt pass)
Frukost: 2 dl lättfil
                 1 dl juice
                 1 dl jordgubbar                           Detta blir en god smoothie
                  1 banan
Lunch: Hemmagjort mos och falukorv med massor av grönsaker
Middag: Sallad med alfagroddar, majs, tomat, gurka, rödlök, avokado mosad med keso samt kalkon

Efter jobbet så är det onsdagsfika och jag tänkte fika på något litet, Ullis har bakat så en kopp thè och en liten kaka går bra!

Mitt första delmål är att komma ned under 70 kg
Det stora målet är att landa på 60 kg totalt, vi får se om det går.

Nu måste jag nog ta och jobba lite!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Karin

Heja heja! =)..lycka till! Är också med i viktklubb sen lååångt tillbaka och det går rätt bra =)

2008-06-17 @ 10:58:32
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0