Ledig dag!

Idag var jag ledig och jag började dagen med att lyxa och ligga i sängen och läsa en bok. Mamma ringde runt 0830 och undrade om jag ville följa med till Hedemora och Hildèns trädgård ( http://www.dalamat.se/hilden/index.php ) och det ville jag. Hade inga direkta planer på att handla, men nya blommor till blomlådorna, rosa och vita. Handlade även i tomatplanta och en paprikaplanta.

När vi åkte hem så stannade vi och fikade på Waynes Coffe (jag vet att mitt nyttiga liv har börjat). Jag slog till på en Kyckling wraps och en Chailatte. Jag tror inte att wrapsen var speciellt onyttig, men Chailatten var nog betydligt mer onyttig. Någon som kan hjälpa mig att räkna ut/eller vet hur många kalorier det är i en chailatte.

God var det iaf!

På eftermiddagen hämtade jag Alice hos dagmamman och vi gick hem och planterade blommorna i lådorna. Eller jag planterade och Alice jagade mest runt stackars Kenny. När Johan och Anna kom för att hämta Alice så bjöd jag på fika. Är riktigt stolt över mig själv som bjöd på fika, men själv fikade jag endast en kopp thè. Alice hon har nu stora funderingar om livet och vad jag har för mig om dagarna. Igår vart hon nästan arg för att jag jobbade och inte var hemma så hon kunde komma och hälsa på. Idag så funderade hon vart vännen jobbade och krävde att få namnet på hans jobb. Många varför frågor kommer ur hennes mun. Roligt är det iaf.

I morgon så är det dags att göra min första 2215 kväll på coop, alltid lika trevligt att spendera fredagskvällen där.

None   Alltid lika roligt att jobba kväll..... not.

Ha en underbar kväll!!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Karin

mja..du kanske får räkna med en sisådär 100 kcal för en vanlig latte iaf..sen vad en chai innehåller vet jag inte riktigt..=)

2008-06-17 @ 20:21:17
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0