Jobb Jobb Jobb

Jaha hur går det med mitt nya liv? Det känns faktiskt riktigt bra. Jag försöker få i mig mer kolhydrater vilket just för stunden är ganska svårt, enligt www.viktklubben.se så äter jag aldelens för lite kolhydrater och för mycket fett., ändå tycker jag att jag knappt äter något fett. ska försöka använda mig av viktklubbens recept nästa vecka och se om det bli någon skillnad.

Den här helgen har mest ägnats åt coop. Jag känner att det  verkligen inte är roligt att jobba just för stunden. Öskar bara att jag var färdigutbildad, så jag kan jobba med det jag vill- BARN! Fördelen med att jobba helg på coop är lönen, OB är faktiskt 100% nästan hela helgen.

Dags att sätta på sig coop kläderna och cykla iväg!

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0