En ny vecka!!!

I morse ställde jag mig på vågen och hade inte speciellt stora förväntningar, men ner hade vågen gått. 0,8 kg. jag är riktigt nöjd, hamnade i dålig karaktär igår och åt godis på jobbet *fyfyfy*. Ny vecka nya tag iaf mån,tis,ons. Vi åker iväg till helgen till Linas stuga, så då blir det inte världens bästa mat.
 
Tänket är att vi nog äter pizza på torsdagen, det blir nog en Kebabsallad för min del. Midsommarafton blir det sill lunch (kan inte tro att den är allt för onyttig). Grillning till kvällen, tror att vi har bestämmt grillspett och pastasallad/potatissallad, kanske kan göra en tzatsiki till den, bättre än bea. Det som är mest onyttigt blir väl vinet och kanske någon cider. På midsommardagen tror jag att vi planerar tacotårta till lunch och den är inte nyttig, men god. På kvällen blir det grillning igen och då tror jag att vi ska göra "the american way" hamburgare, majs och osv. Mitt mål är att äta bra frukost och försöka promenera en stund varje dag. Ska kanske testa med varannan vatten? tål att tänkas på

Överväger att ta en kort promenad och cykla till jobbet idag!

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Karin

du kan ju äta i princip allt..egentligen..det gäller ju bara mängden och att den motsvarar det kcalintag som du max får ha/dag..=)

2008-06-17 @ 11:00:44
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Karin

va roligt att man kan inspirera! =) man får tjuvläsa, men det är alltid trevligt med kommentarer med..hehe..=)



ha en fin dag!

2008-06-17 @ 14:22:32
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0