En Jättebra dag!!!

jag kände redan  i morse att det skulle bli en bra dag. När jag kom till kära Coop så fick jag reda på att inte hela dagen skulle spenderas på media utan endast 15 till 1915, genast blev allt mycket bättre. Dagen har gått supersnabbt och nu är det endast 20 minuter kvar tills vi stänger media.

När jag slutar i dag åker jag till xkrogen och fikar med mina tjejer, det ska bli härligt. Onsdagarna är alltid lika trevliga med fika och en massa tjejsnack.

Nu kommer det en kund.

Har du coop kort, vänd kortet åt andra hållet tack......

kram på er


Kommentarer
Postat av: Karin

jag brukar få tillsägelse att inte dra kortet förrän det står "dra kort" i displayen..hehe..så jag försöker tänka på det när jag handlar..=)



är det så tråkigt på mediadelen?

2008-06-18 @ 18:48:03
URL: http://litenbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0