en heeeeel dag på media

jaha idag hade jag ingen tur utan har spenderat hela dagen på media, vilket innebär att tiden går otroligt sakta, ändå har det varit ganska mycket folk.  dagens höjdpunkt var när min brorsdotter kom och hälsade på mig här på media och hon ville först inte gå men när jag talade om att Vännen skulle komma med Kenny, då fick hon bråttom hem, men faster fick en stor kram innan hon gick och så talade hon om att kenny han skulle sova under henns täcke. Kenny kommer att få en intensiv helg.

Vi då? vi åker när jag slutar kl 1915, handlar på konkurenten och sedan blir det en kebabrulle och sedan åker vi den sista biten till Getryggen. Det ska bli otroligt skoj. Tråkigt att Becker inte följer med, men hon får mysa med sin vän hemma iställe.

 Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0