Ännu en dag på coop....

Jaha, då var det helg igen och denna helg spenderas på Coop, jobbade till 2215 igår, 2015 idag, men i morgon får man gå hem tidigt redan kl 18 :)..... Inte den roligaste helgen, men det blir ganska så härligt när lönen kommer hoppas jag.

Annars då, har målat massor av grönt på huset, bara två sidor kvar att måla. Det har bara tagit oss (mig) tre sommrar att måla klart hela huset. Första sommaren så målade jag plankor i garaget som vi sedan satt upp, ända till början av oktober. Andra sommaren så höll vi på med de vita plankorna som sitter under taket. I år så målar vi det sista.

Mitt nya liv då? Ja vad ska man säga, mens vecka, choklad och knappt nå sallad. Ny tag i morgon. Ikväll blir det varma smörgåsar och en film och mys med vännen som man knappt ser röken av..

Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0