Det var länge sedan!!!

Nu har jag inte skrivit på en hel evighet känns det som. Dagarna spenderas mest på coop och där emellan försöker jag pussa lite på vännen och träffa de andra vännerna.

i Måndags så fick vi fika hemma hos Lina, då hon fyllde år. Hon hade bakat massor av kakor :) eller iaf köpt goda kakor på Coop med hjälp av en personlig shoppare, gissa vem!!!!

Annars så gästarbetade jag på Dalahästen på onsdagen och det var roligt, mycket folk.

Igår så spenderades kvällen hemma hos Jens och Johanna. Vi grillade, sjöng allsång, pratade kök och hade jättetrevligt. Vännen var inge pigg så han åkte hem efter maten. Jag stannade kvar tills de andra åkte ned på stan. Passade på att hänga vid datorn och läsa om fröken Beckers äventyr innan jag gick och la mig.



Just nu önskar jag detta



Det sägs att kvällen ska bjuda på detta



Ja Ja, nu är det dags att sätta på sig de otroligt vackra coop kläderna och åka iväg....


Puss å kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0