blä....

Känns som om tiden bara springer iväg. Har jobbat massor av kvällar. Idag slutade jag "tidigt", det är varmt och kunderna tjatar om bordsfläktar och om det verkligen är halva priset på röd lapp ( tyvärr inga fläktar, på onsdag. Ja det är halva det röda.). Vännen ser man knappt röken av, han åker tidigt kommer hem sent. Han är ledig på Onsdag, då jobbar jag heeeeela dagen och är ledig på Torsdag, då jobbar hna heeela dagen.

Annars då, mitt nya liv. Det går åt helvete, ingen motivation. Kommer inte på någon mat jag vill laga, men äter mycket grönsaker till maten. Går många steg på jobbet,

Önskan just nu: Att vännen fick gå hem kl 16 varje dag och att Coop hade en AC anläggning som ville fungera!!!

Puss på er som orkar läsa om mitt tråkiga liv!!

Kommentarer
Postat av: LinaMaria

Jag orkar! :) När det väl skrivs något ;)

HAr ni några fläktar förresten? Eller kanske en AC till salu? S



kram

2008-07-29 @ 13:48:04
URL: http://linainthesmastad.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0