Trött

Hallå!

Nu börjar de få klappar som jag ska/har köpt bli klara. Favorit Alice är nästan klar, glömde en liten sak igår när jag handlade. Ska gå in på systemet och köpa ett par flaskor vin till julmaten på julafton. Funderar om jag ska köpa en liten sak till vännen, trots att vi har sagt att det inte ska vara någonting. Jag känner för ett litet paket, så det blir det nog.

Julbord,jullunch och julmys det är julens tema denna vecka. i måndags var jag iväg till måns ols i Sala och åt julbord med dalahästen. Jag tyckte att det kalla var godast, riktigt besviken på Jansson och efterrätterna. Drack gott vin och hade det väldigt trevligt. I går var jag och mamma till Borlänge och åt lunch med enigheten (personlig assistent firma), inge julmat utan lite blandad mat. Vi fick även ett stort paket och ett litet. I det stora var det ett skålset och i det lilla en kökshandduk från pappelina. Trevligt med fina julklappar, när man bara jobbar extra någon kväll ibland. Ikväll står det julmys med vännerna på listan och det ska bli mysigt och trevligt *längtar*

Nu ska jag ta och läsa det sista i boken tills i morgon, ska iväg till 1874 och servera en trerätters lunch vid tolv och efter det så ska jag hem och städa lite.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Absolut får du göra det! :-)



God Jul förresten! Kram Linda

2008-12-17 @ 10:38:59
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0