Jullov!

I torsdags var vi upp för sista gången detta år till högskolan, nu ska vi inte upp förrän den 15 januari. Det ska bli jätteskönt med lov. Hoppas att jag får jobba ganska mycket under tiden. Alla pengar behövs till köket. jag ska även försöka skriva en liten tenta under tiden. Ska nog vara duktig och skriva ned de rubriker jag har tänkt ha med idag.

Idag ska jag ned på stan en snabbis och trängas med alla människor. Dock ska jag in på biblan och på bilmetro, ska äntligen handla en ny kupevärmare. Srn ska jag inte och trängas, gissar jag på iaf på Coop. Fördelen är att man handlar med shop express, då går det angen fortare. Dock borde det snart vara dags för kontroll.

I köket går det sakta framåt. Vi har fått upp baldakinen (stavas det så) och belysning i skåpen om man sätter i en sladd. Det viktigaste som hände i helgen var nog att halva vardagsrummet fick fungerande spotlights.

Lördags eftermiddagen åkte vi en "sväng" till stockholm och var ut och åt med Andreas familj. Vi var på ett ställe som heter Helenes kök. Det var verkligen jättegott och jättetrevligt. Vi fick middagen i julklapp av vännens föräldrar. Det var en bra julklapp. Vi kontrade med att de fick bensinen (vi körde) i julklapp.

Nu ska jag gå och elda lite och sedan ladda för allt jag vill hinna med idag.

Pussåkramåhej

Kommentarer
Postat av: LinaMaria

Så det var ni som stog för koldioxidutsläppen? Dög inte maten i Avesta? ;)

2008-12-27 @ 17:27:46
URL: http://www.linainthesmastad.com
Postat av: Linda

Kul med nytt kök, du får lägga ut bilder! :-) Drygt när man är mitt i en renovering men det är ju så skönt när det är klart! I mitten av januari påbörjar vi helrenovering av vårt ena badrum men då slipper vi göra jobbet i alla fall! :-)

2008-12-29 @ 08:21:06
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0