Vin och trevligt sällskap!

Igår så skulle vi ha det det vanliga onsdags fikat, men flera av vännerna är ute på egna äventyr, så det blev bara jag, Ullis och Lina. Jag föreslog att vi skulle göra sällskap med pojkarna på kingen och dricka lite vin och äta något gott. Jag och vännen cyklade ned på stan och jag och Ullis testade hennes nya kravmärkta vin, jag tyckte det var helt ok, men Ullis gillade det inte.

Mötte upp Lina på kingen och vi beställde varsit glas vin och pratade en massa. Killarna kom ca en timme senare och då beställde vi in mat. Dock så var jag inte så jätte impad av kingens specialsmörgås. Vi beställde mera vin och snackade ännu mera skit och hade allämnt trevligt. Saknade de andra tjejerna, nästa onsdag hoppas jag på ett vanligt fika.

Annars då, snart hägrar semester och skolstart. Har fått mitt nya schema och vi kommer inte vara i Falun mer än en gång i veckan. Jag tycker det är väldigt skönt, men det kräver nog en hel del läsande.

Puss å kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0