Ledig helg!!!

Den här helgen är min lediga helg och vips så ska jag jobba på dalahästen i morgon, men idag är jag ledig. Ska städa av lite eftersom Sara och Erik kommer förbi ikväll. Sen ska jag nog slappa i soffan och se en tjejfilm och kanske sova lite middag :)

Kvällen bjuder på gott vin, rosevinet till förrätten köpte vi förra året i Nice och det kostade 24 Euro, gott var det när vi drack det där och jag hoppas att det är lika gott idag. Vad det bli till förrätt, har jag inte en aning om- Sara och Erik skulle fixa den. Själv har jag gjort en rödlöksmarmelad som vi ska servera till det grillade köttet och hasselbackspotatisen, fick även för mig att göra en gorgonzolasås till det. En riktig njutar helg. Tänkte ta tag i mitt nya liv i morgon, men då jag jobbar mellan 12-21, så får det nog bli på måndag.

                Det här är vinet jag skrev om, det enda bild på vinet, tyvärr inte den bästa:(


Hade gärna tagit regn nu på förmiddagen och blå himmelö till kvällen, men det ser ut som det kommer att vara grått hela dagen :(


Puss och kram, njut av helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0