Ny här!!!

Jaha, då har man börjat blogga! vem är jag? Maria heter jag och börjar att bli alldelens för gammal. jag läser min andra termin till förskolelärare med inriktning språk lek och lärande. Jätteintressant!

Jag bor i ett hus, som vi mest försöker renovera upp. Det går väldigt bra. För stunden så håller vi på med vardagsrummet, men som alltid så måste vi vänta in lite mer pengar innan vi kan köpa lister och fixa till fönstrena med blommor och gardiner.

Den här veckan har vi knappt varit till Falun, så jag har ägnat mig åt trädgården, jag har planterat blommer, klippt buskar och håller på att driva upp en massa kryddor!

   Så här hoppas jag att min basilika ser ut om ett par veckor!

Hoppas att ni alla får en underbar söndagskväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0