God morgon!!!

Idag vaknade jag tidigt ca 0630, inte bra när vännen ska upp så tidigt nu när han jobbar på Sj. Eftersom vi ska iväg på tur i helgen till den stora motropolen Getryggen, så måste jag nog sova lite middag :)

Jag hoppas på att få komma ut i skogen och plocka lite svamp. Bara jag få gå i närheten av er andra, mitt lokalsinne är inte det bästa. Annars så blir det mest att njuta av goda vänner, även om det bara är en bråkdel som följer med, gott vin, tapas, soppa, kantarellpaj och kanske lite yatzy med Linas mamma, hoppas även på en liten snapssång :)

I onsdags så var vi ut och käkade på kingen och bara umgicks en stund, det var skönt. Vännen fick dricka lite öl och jag körde, tur var väl det för när vi åkte till Falun i går så vart jag invinkad och fick blåsa. Har haft mitt körkort i 9 år och inte ens fått visa körkortet, men nu så har jag gjort det med. Hjärtat slog i 190, men jag fick snällt åka vidare.

Igår hade vi onsdagsfika på en torsdag, allt för att Johanna skulle få vara med. Det var trevligt. Håller på att planerar en helg i den stoora staden, med drinkar, vin provning, god mat, kanske lite dans och shopping.

Nu ska jag planera vad vi ska äta i Getryggen samt läsa lite litteratur.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Maria 4:an

Hej! Henke skall dyka lite. Jag tänkte ta ett prova på dyk så jag får se om det är ngt för mig. Om jag blir "biten" så skall jag försöka ta dykarcert så snart som möjligt. Hoppas att ni får en bra helg! Må väl! Kram

2008-09-26 @ 22:55:21
URL: http://skidmia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0