Måste det regna?

Kl ringde 0645 för morgonpromenad, men när jag går upp så vräker regnet ned, inställd promenad och en timme till i sängen *skönt*. Hoppas att det blir bättre väder till eftermiddagen, då ska jag cykla till jobbet.

Vägning idag -0,2kg. Önskar att det vorde mera, men jag har verkligen inte skött mig. Varit ute och käkat, ätit choklad och popcorn. Det jag verkligen försöker är att dricka en massa vatten.

Den här veckan då. Jobb mån, tis, ons, fre. Onsdagsfika med tjejerna och smyckesvisning, är sugen på att handla ett armband och en fotlänk. Fredag så bjuder Becker till hej då fest, med drink och mat på Älvan. Lördagen bjuder på ADHD fest hos Stina, det innebär att vi grillar och har trevligt. Jag ska försöka mig på att göra en kall potatissallad och det blir nog att grilla fläskfile.

Bjuder på en bild från när vi var till stockholm, då solen var varm.



Puss å kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vilken härlig bild!

2008-07-02 @ 12:26:37
URL: http://www.mariabecker.se/helloafrica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0