I love my friends!!

Hade en ledig dag igår, spenderade halvadagen med att måla vitt under taket på huset. Vännen sågade ned träd som var halvdöda.

Kvällen spenderades med mina vänner, vi drack vin (iaf jag, de andra drack öl och drink), käkade gott och snackade massor av strunt. Allt det här avslutades med Bio, Sex and the city. En otroligt bra film med massor av kärlek, svek och ännu mera kärlek. Flera kvällar med vännerna hoppas jag sker i sommar.

Mitt nya liv då? Ja vad ska man säga, ner hade det blivit efter midsommar, ynka 0,2, men jag är nöjd över att det går nedåt. Sommar inbjuder till mycket inpuls och grannarna bjöd på glass och jordgubbar igår, mer jordgubbar och mindre glass. Njöt även av 5bitar Geisha igår till bion. Ny dag nya tag...... Låter som jag upprepar mig.

Mindre sug på att vara på jobbet, mera sug på att vara ledig. Jobbar först på coop och efter det går jag och serverar på 1874.

Puss å kram på er!!

Ps bjuder på en bild eller två från midsommar ds
                                                     
        

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0