mera ledig helg!!!

Jag önskar att jag altid fick vara ledig på helgerna. Bara ha det bra och njuta med vännen.

Min helg började med att sluta kl 1545 på fredagen hem och kasta sig in i duschen, strax efter 16 kom Johanna och vi lyxade med mojjitos och lockat hår. Skynda oss att cykla ned på stan och hem till Lina och Becker för att få njuta av flera drinkar, smink och allmänt prat. När klockan började närma sig 20, så tog vi oss ned till älvan där vår hejdåbeckermiddag skulle ske. Jag hade valt att äta förrätt med ingen efterrätt och jag vågade prova något nytt till middagen, tonfisk. jag trodde att det var godare, tyvärr.. 

Becker fick ett fint minne med sig till det stora landet, där det bara finns bussar med höns på och stampat golv i lägenheten samt massor av negerbäbisar, som jag vill ha.

Lördagen var jag mest aningen klen. Skjutsade Becker till tåget och åkte hem och njöt av både pannkakor, chips och lösviktsgodis och sov sedan en stund. Skulle ha grillat hos underbara Stina, men jag orkade inte. Tittade på en jättebra film om indianer.

Idag så har jag och vännen börjat planera och göra en budget på köket, ska försöka ta oss till banken och prata med dem inom snar framtid.

I morgon börjar jag tidigt redan kl 07, men då får man gå hem tidigt *jippi*

Sov så gott!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var ett jäkla snack om negerbäbisar ;)



Tack för en härlig kväll o fantastisk present! Puss!

2008-07-07 @ 16:54:44
URL: http://www.mariabecker.se/helloafrica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0